شماره تماس مستقیم: 02166963703 / 09194177197 / 09120732013

كپسول آتش نشانی آب و گاز (3% فوم)

10 / 10
از 1 کاربر

از جمله کپسول های آتش نشانی که برای اطفای حریق و امنیت ساختمان های مسکونی و همچنین اداری و تجاری مورد استفاده قرار میگیرد كپسول آتش نشانی آب و گاز (3% فوم) میباشد. كپسول آتش نشانی آب و گاز (3% فوم) برای خاموش کردن آتشی که از چوب و کاغذ تولید میشود بهترین گزینه میباشد. به طور کلی این نوع کپسول برای خاموش کردن جامدات از بهترین گزینه ها میباشد. با تکان دادن كپسول آتش نشانی آب و گاز (3% فوم) به راحتی میتوانید صدای آب موجود در  داخل آنرا بشنوید و از راه های تشخیص این نوع کپسول نسبت به دیگر انواع کپسول همین صدای آب ناشی از تکان دادن کپسول میباشد.

شارژ كپسول آتش نشانی آب و گاز (3% فوم)

شارژ كپسول آتش نشانی آب و گاز (3% فوم) با مواد مخصوص خود انجام میشود و نمیتوان از مواد دیگری برای شارژ این نوع کپسول استفاده نمود. برای شارژ كپسول آتش نشانی آب و گاز (3% فوم) همچنین باید مراکزی را انتخاب کنید که از مرغوبترین مواد برای شارژ استفاده نمایند. شارژ كپسول آتش نشانی آب و گاز (3% فوم) توسط خدمات ایمنی آتش گریز تهران نیز انجام میشود و این مجموعه همواره سعی نموده تا از بهترین نوع مواد و همچنین پیشرفته ترین تجهیزات برای شارژ استفاده کند.

 كپسول آتش نشانی آب و گاز

خرید كپسول آتش نشانی آب و گاز (3% فوم)

برای خرید كپسول آتش نشانی آب و گاز (3% فوم) باید توجه داشته باشید که کپسول را برای مهار چه نوع آتشی نیاز دارید. همانطور که در بالا گفته شد این کپسول برای خاموش کردن آتش حاصل از جامدات میباشد و این موضوع را باید در هنگام خرید مد نظر قرار دهید. برای خرید كپسول آتش نشانی آب و گاز (3% فوم) به سایز کپسول نیز توجه کنید و متناسب با متراژ و همچنین کاربری ساختمان کپسول در سایز مناسب را انتخاب کنید.

مجموعه آتش گریز تهران از تخصصی ترین مجموعه ها در زمینه فروش انواع کپسول های آتش نشانی و همچنین كپسول آتشنشانی آب وگاز میباشد که کلیه محصولات خود را بصورت تضمین شده بفروش میرساند و همچنین امکان ارسال محصولات خود به سراسر کشور را نیز فراهم آورده است که بدون محدودیت جغرافیایی میتوانید کپسول های مورد نیاز خود را از این مجموعه خریداری کنید.

کپسول ها موثرترین راه کار برای خاموش کردن حریق هستند و هیچ ابزار و تجهیزاتی تا کنون ابداع نشده است که بتواند جایگزینی برای کپسول های آتش نشانی باشد. کپسول ها تنها در یک نوع تولید نمیشوند و انواع مختلفی دارند که هر یک میتوانند برای خاموش کردن نوعی آتش با منشا حریق متفاوت مناسب باشند. یکی از انواع کپسول ها که برای خاموش کردن مشتقات چوب و کاغذ استفاده میشود و میتواند به خوبی حریق بر گرفته از این عناصر را در مدت کوتاهی مهار کندكپسول آتشنشانی آب وگاز میباشد. در واقع كپسول آتشنشانی آب وگاز برای خاموش کردن حریق حاصل از جامدات بهترین گزینه محسوب میشود.

موارد استفاده از كپسول آتشنشانی آب وگاز

كپسول آتشنشانی آب وگاز کاربرد بسیار زیادی دارد و امروزه بالاترین میزان فروش را به خود اختصاص داده است. از آنجایی که این کپسول برای خاموش کردن حریق ایجاد شده از جامدات مناسب است از موارد استفاده و کاربرد زیادی همچون صنایع چوب، نصب در ادارات، صنایع بسته بندی، انبارهای کاغذ و مقوا، صنایع نساجی و پارچا بافی و صنایع چوب و درودگری و از این دست موارد برخوردار است. این کپسول در مکان های ذکر شده در بالا میتواند یکی از تجهیزات کاملا ضروری محسوب شود زیرا همانطور که میدانید جامدات بخصوص جامدات خشک از میزان حریق پذیری بالایی برخوردار هستند و ممکن است هر آن بر اثر حرارت بالا و عوامل متعددی دچار حریق شوند که از این رو نصب این کپسول ها در این فضاها کاملا ضروری میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید كپسول آتشنشانی آب وگاز میتوانید با کارشناسان مجموعه آتش گریز تهران تماس حاصل نموده و پس از کسب اطلاعات کامل خرید خود را انجام دهید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :