شماره تماس مستقیم: 02166963703 / 09194177197 / 09120732013

کپسول آتش نشانی CO2

10 / 10
از 4 کاربر

به هر مکان کوچک بزرگی که رفته باشید حتما کپسول های آتش نشانی که در جای جای ساختمان نصب شده اند را مشاهده نموده اید. کپسول آتش نشانی یکی از بهترین تجهیزاتی است که برای خاموش کردن آتش مورد استفاده قرار میگیرد و میتواند با پاشیدن ماده درون مخزن بر روی آتش آنرا خنک کرده و خاموش کند. کپسول آتش نشانی در انواع مختلفی تولید میشود که یک نوع از آن کپسول آتش نشانی CO2  میباشد. کپسول آتش نشانی CO2 از دسته کپسول های آتش نشانی بسیار با کیفیت محسوب میشود و بیشتر در مکان های صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد. از کپسول آتش نشانی CO2 در صنایع برای خاموش کردن آتش حاصل شده از مایعات و همچنین تجهیزات الکتریکی استفاده میشود. گازی که درون کپسول آتش نشانی CO2 قرار دارد از جمله گازهای بی بو، غیر سمی و غیر هادی میباشد که این موضوع خود یک مزیت بزرگ برای آن محسوب میگردد.

شارژ کپسول آتش نشانی CO2  

زمان شارژ کپسول آتش نشانی CO2   دقیقا هر بار بعد از استفاده از کپسول میباشد. در هر بار استفاده از کپسول باید نسبت به شارژ آن اقدام نمود و از مواد مخصوص نیز برای شارژ استفاده کرد. شارژ کپسول آتش نشانی با یک سری وسایل و تجهیزات مدرن انجام میشود و تجهیزات قدیمی برای شارژ آن کارایی ندارند. مواد درون مخزن در هر بار شارژ کپسول آتش نشانی CO2  باید تخلیه شده و مواد نو جایگزین آن شوند. 

کپسول آتش نشانی CO2

خرید کپسول آتش نشانی CO2  

برای خرید کپسول آتش نشانی CO2  باید برخی پارامترها را مد نظر قرار دهید. یکی از پارامترهایی که در خرید کپسول آتش نشانی باید مد نظر قرار گیرد ظرفیت کپسول میباشد. اگر محیطی که قصد استفاده از کپسول را دارید متراژ بالایی دارد بهتر است کپسول های بزرگ را تهیه کنید. برای خرید کپسول آتش نشانی CO2  قطعات به کار رفته در ساخت کپسول نیز باید مورد بررسی قرار گیرند و کپسول هایی را انتخاب کنید که قطعات به نسبت با کیفیتی داشته باشند.

مجموعه آتش گریز تهران انواع کپسول آتش نشانی و کپسول آتشنشانی CO2 را با قیمت بسیار مناسب به فروش میرساند و میتوانید با انتخاب این مجموعه هزینه های خود برای  خرید کپسول را نیز تا حد زیادی بکاهید زیرا کلیه کپسول های موجود در این فروشگاه از قیمت مناسبی برخوردار هستند و  در صورت نیاز به تعداد زیادی کپسول هزینه های شما با انتخاب این مجموعه تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.

 کپسول های آتش نشانی را باید یکی از بهترین تجهیزات و ابزارهایی نامید که برای خاموش کردن آتش مورد استفاده قرار میگیرند و به راحتی میتوان انواع کپسول ها را یافت که در اماکن مختلف برای خاموش کردن آتش مورد استفاده قرار میگیرند. یکی از انواع حریق که اغلب در صنایع ایجاد میشود حریق حاصل از دستگاه های الکتریکی میباشد و هر جایی که جریان الکتریسیته در آن برقرار باشد در نتیجه احتمال ایجاد حریق حاصل از این جریان نیز وجود دارد. از کپسول های آتش نشانی مناسب برای اطفا حریق وسایل الکتریکی کپسول آتشنشانی CO2 میباشد که میتواند به سرعت حریق ایجاد شده را مهار کرده و خاموش کند. از کپسول آتشنشانی CO2 برای افزایش ضریب ایمنی کارگاه ها و کارخانجات استفاده میشود و باید از آن در  اماکنی که جریان الکتریسیته زیادی وجود دارد استفاده شود تا در صورت نیاز از آنها استفاده نمود.

فروش کپسول آتشنشانی CO2 به سراسر تهران

تهران یکی از بزرگ ترین شهرهای کشور میباشد که مراکز صنعتی و نیمه صنعتی زیادی را نیز در اختیار دارد و به همین دلیل حفظ امنیت آنها توسط کپسول های آتش نشانی بسیار مهم است. فروش کپسول آتشنشانی CO2  در تهران نسبت به دیگر شهرها بسیار بالاتر است و به همین دلیل شرکتهایی نیز برای خدمات رسانی به این مراکز پدید آمده اند. مجموعه آتش گریز تهران نیز بمنظور خدمات رسانی هر چه بهتر و فروش کپسول آتشنشانی CO2 در تهران فعالیت خود را سالها پیش آغاز نمود و در حال حاضر یکی از معتبرترین مجموعه ها در شهر تهران برای فروش کپسول محسوب میگردد. کپسول آتشنشانی CO2 در شهر تهران به صورت غیر حضوری بفروش میرسد و میتوانید با یک تماس با کارشناسان آتش گریز تهران نسبت به ثبت سفارش کپسول مورد نیاز خود اقدام نمایید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :