شماره تماس مستقیم: 02166963703 / 09194177197 / 09120732013

کپسول آتش نشانی

10 / 10
از 9 کاربر

یکی از تجهیزات اطفا حریق که سالیان زیادی است در ساختمان ها بخصوص ساختمان های بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد کپسول آتش نشانی است. مطمئنا همگی ما به خوبی با کپسول آتش نشانی آشنایی داریم و میدانیم که این کپسول ها تا چه حد میتوانند در مهار آتش موثر باشند. امروزه علاوه بر ساختمان ها حتی کپسول هایی مناسب برای خودروها نیز تولید و عرضه میشود که میتوانند در هنگام بروز آتش سوزی در خودرو از گسترش آتش جلوگیری کرده و آنرا مهار کنند. کپسول های آتش نشانی از لحاظ ابعاد با یکدیگر متفاوت هستند و نسبت به فضای ساختمان میتوان از کپسول هایی با ابعاد بزرگ و یا کوچک استفاده نمود.

انجام شارژ کپسول آتش نشانی در خدمات ایمنی آتش گریز تهران

کپسول های آتش نشانی از موادی  در درون خود برخوردار هستند که این مواد با گذشت زمان و همچنین با هر بار استفاده از کپسول کمتر میشوند. کپسول ها باید پس از گذشت مدتی شارژ شوند و این کار نیز از عهده یک شخص معمولی نیز خارج است. برای شارژ کپسول آتش نشانی باید به مراکزی مراجعه کرد که تجهیزات و همچنین تخصص کافی برای این کار را در اختیار داشته باشند. شارژ کپسول آتش نشانی همچنین نسبت به نوع کپسول به مواد مختلفی نیاز دارد و نمیتوان از یک نوع مواد برای پر کردن تمامی کپسول های آتش نشانی استفاده کرد.

کپسول آتش نشانی

خرید کپسول آتش نشانی

برای خرید کپسول آتش نشانی بهتر است نوع ماده خاموش کننده آتش را مشخص کنید. همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد در کپسول های آتش نشانی از مواد مختلفی استفاده میشود که هر یک میتوانند برای خاموش کردن نوع خاصی از آتش مناسب باشند. در خرید کپسول آتش نشانی به ظرفیت آن توجه کنید و متناسب با نیاز خود کپسول های بزرگ و یا کوچک را انتخاب نمایید. خدمات ایمنی آتش گریز تهران از مجموعه های فعال در زمینه فروش و شارژ کپسول آتش نشانی در انواع مختلف میباشد و میتوانید با مناسبترین قیمت کپسول مد نظر خود را خریداری کنید.

آتش گریز تهران یکی از مجموعه های معتبر در زمینه فروش انواع کپسول آتش نشانی در کشور میباشد که بهترین کپسول ها را در هر سایز و همچنین مناسب برای اطفای انواع حریق میتوانید از آن خریداری نمایید و همچنین امکان خرید از سراسر کشور برای شما وجود خواهد داشت.

از بهترین تجهیزاتی که برای اطفای حریق مورد استفاده قرار میگیرد و در اماکن مختلف نیز به خوبی دیده میشود کپسول آتش نشانی میباشد. کپسول آتش نشانی در سایزهای بزرگ و کوچک به راحتی به چشم میخورند و در مواقع اضطرار به راحتی میتوان از این کپسول ها برای مهار آتش استفاده نمود. کپسول های آتش نشانی همواره قرمز رنگ هستند و نمیتوان کپسول هایی را یافت که از رنگ دیگری به جز رنگ قرمز بر روی خود برخوردار باشند. البته رنگ قرمز کپسول های آتش نشانی به دلیل این است که این کپسول ها به طور کلی باید از رنگ قرمز برخوردار باشند و این رنگ از رنگ های بین المللی محسوب میگردد.

راهنمای خرید کپسول آتش نشانی

برای خرید کپسول آتش نشانی باید مواردی را در نظر داشته باشید و بر اساس آنها اقدام به خرید کنید. از جمله مواردی که باید در هنگام خرید کپسول آتش نشانی به آن توجه داشته باشید میتوان به نوع مواد خاموش کننده به کار رفته در درون کپسول، ظرفیت کپسول، ابعاد و اندازه کپسول ها، طریقه استفاده از کپسول که باید از فروشنده توضیحاتی در این مورد دریافت شود، زمان تخلیه مواد به کار رفته درون کپسول و طول پرتاب مواد، دمای محیط نگهدارنده، جنس بدنه، فشار سنج کپسول و قیمت کپسول آتش نشانی اشاره نمود. البته در این بین برخی از موارد مانند مورد اول از اهمیت بسیار زیادی نسبت به دیگر موارد برخوردار است. شما باید در هنگام خرید کپسول آتش نشانی حتما به نوع موادی که درون کپسول برای مهار آتش وجود دارد توجه کرده و از فروشنده بخواهید تا کپسولی را به شما معرفی کند که مواد درون آن بتواند حریق  که منشا آن میتواند هر چیزی باشد را به راحتی خاموش کند.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :