شماره تماس مستقیم: 02166963703 / 09194177197 / 09120732013

کپسول آتش نشانی هالوژن

10 / 10
از 2 کاربر

کپسول آتش نشانی هالوژن از جمله کپسول های نسل جدید و مدرن محسوب میشود که میتوانند عملکرد به مراتب بسیار بهتری از خود نسبت به کپسول های قدیمی نشان دهند. کپسول آتش نشانی هالوژن قادر است تا در مدت زمان بسیار کوتاهی روی حریق را پوشانده و مانع رسیدن اکسیژن به آن شود. کپسول آتش نشانی هالوژن آثار تخریبی و همچنین مواد باقیمانده کمتری را از خود به جای میگذارد. کپسول آتش نشانی هالوژن در مکان های حساس کاربرد بسیار زیادی دارد. از جمله اماکنی که از کپسول آتش نشانی هالوژن استفاده میشود میتوان به مراکز مخابراتی و امثال آن و کلیه اماکنی که در آنها دستگاه های الکترونیکی و الکتریکی، جامدات پر ارزش، اسناد و دیسپاچینگ ها وجود دارد مورد استفاده قرار گیرد.

شارژ کپسول آتش نشانی هالوژن

برای شارژ کپسول آتش نشانی هالوژن باید به مراکزی مراجعه کنید که مواد مورد نیاز برای پر کردن این نوع کپسول را در اختیار داشته باشند. شارژ کپسول آتش نشانی هالوژن علاوه بر مواد نیاز به تجهیزات مدرن و مخصوصی نیز برای پر کردن مواد دارد. برای شارژ کپسول آتش نشانی هالوژن میتوانید به خدمات ایمنی آتش گریز تهران یکی از مراکز معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. خدمات ایمنی آتش گریز تهران مواد و همچنین تجهیزات مورد نیاز برای شارژ کپسول آتش نشانی هالوژن را در اختیار دارد که از همین رو بهترین گزینه برای شارژ کپسول محسوب میشود.

کپسول آتش نشانی هالوژن

خرید کپسول آتش نشانی هالوژن

برای خرید کپسول آتش نشانی هالوژن مراکزی را انتخاب کنید که بتوانند خدمات پس از فروش مانند شارژ را نیز به شما ارائه دهند. خدمات ایمنی آتش گریز تهران از جمله  معدود مراکزی است که با خرید کپسول آتش نشانی هالوژن خدمات پس از فروش فراوانی را از جمله شارژ و همچنین تعمیر کپسول را به مشتریان خود ارائه میدهد.

هر نوع کپسول آش نشانی از جمله کپسول آتشنشانی هالوژن را که نیاز داشته باشید میتوانید از مجموعه آتش گریز تهران تهیه نمایید. این مجموعه مشاوره کاملی را آن هم به صورت تلفنی در اختیار شما قرار خواهد داد که میتوانید با تماسی که با کارشناسان مجموعه برقرار میکند ابتدا اطلاعات لازم را کسب و سپس خرید خود را انجام دهید.

هیچ کدام از تجهیزاتی که برای خاموش کردن آتش تا کنون تولید شده اند هیچ یک مانند کپسول های آتش نشانی نمیتوانند در مهار آتش موثر واقع شوند. کپسول های آتش نشانی با توجه به اینکه با مواد مخصوصی پر شده اند میتوانند آتش را به خوبی مهار کرده و همچنین سرعت بالایی در مهار آتش نیز دارند. یکی از انواع کپسول های آتش نشانی  که برای مهار آتش با هر منشا و منبعی مورد استفاده زیادی دارد کپسول آتشنشانی هالوژن میباشد که از مواد خاصی برای پر کردن آن استفاده شده است و میتواند به راحتی آتش بخصوص حریقی که منشا آن جریان و تجهیزات الکتریکی باشند را آن هم در مدت زمان کوتاهی خاموش کند.  جامدات و مایعات از جمله عناصری هستند که برای خاموش کردن آنها میتوان از کپسول آتشنشانی هالوژن کمک گرفت و آتش را با کیفیت بالایی خاموش نمود.

کپسول آتشنشانی هالوژن هیچ ردی از خود باقی نمیگذارد

با هر کپسول آتش نشانی که اقدام به خاموش کردن آتش کرده باشید مطمئنا متوجه خواهید شد که ردی از خاموش کردن آتش باقی مانده و  باید این مواد از محل مورد نظر حذف شده و یا پس از مدتی خود به خود از بین میروند. اما کپسول آتشنشانی هالوژن با توجه به موادی که درون آن برار مهار آتش قرار داد هیچ ردی را از خود باقی نمیگذارد و کاملا تمیز آتش را خاموش خواهد کرد. مواد اضافی زیادی با استفاده از کپسول های آتش نشانی به جا میمانند که این موضوع محیط را تا حد زیادی کثیف و آلوده خواهد کرد اما با استفاده از کپسول آتشنشانی هالوژن دیگر آلودگی ناشی از خاموش کردن آتش باقی نخواهد ماند.

در صورتیکه قصد خرید کپسول آتشنشانی هالوژن را دارید اما اطلاعات کافی قبل از خرید را نیاز دارید پیشنهاد میکنیم تا با کارشناسان مجموعه آتش گریز تهران تماس حاصل نمایید و پس از کسب اطلاعات کافی خرید خود را انجام دهید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :