شماره تماس مستقیم: 02166963703 / 09194177197 / 09120732013

کپسول آتش نشانی پودر و گاز

8 / 10
از 7 کاربر

کپسول آتش نشانی پودر و گاز از جمله کپسول هایی است که برای مهار آتش در منازل، ساختمان های اداری و تجاری میباشد. کپسول آتش نشانی پودر و گاز همانطور که از نامش نیز پیداست از موادی به صورت پودر و همچنین گاز در درون خود برخوردار است و میتواند برای اطفا حریق حاصل شده از مشتقات نفتی بهترین گزینه باشد. همین موضوع یعنی اطفا حریق حاصل شده از مواد و مشتقات نفتی باعث شده از این نوع کپسول برای اماکنی مانند پمپ های بنزین و پالایشگاه های نفت و گاز نیز استفاده شود. کپسول آتش نشانی پودر و گاز  از کاربردی ترین کپسول ها به شمار میرود و به راحتی نمونه هایی از این نوع کپسول را میتوانید در اماکن مختلف مشاهده کنید.

شارژ کپسول آتش نشانی پودر و گاز

برای شارژ کپسول آتش نشانی پودر و گاز باید از موادی استفاده نمود که با این نوع کپسول ها سازگاری داشته باشد و نمیتوان هر موادی برای شارژ آن استفاده کرد. خدمات ایمنی آتش گریز تهران خدمات شارژ کپسول آتش نشانی پودر و گاز را به عنوان یکی از خدمات خود در نظر گرفته است و میتوانید با بهره مندی از این خدمات نسبت به شارژ کپسول خود اقدام نمایید.

کپسول آتش نشانی پودر و گاز

خرید کپسول آتش نشانی پودر و گاز

برای خرید کپسول آتش نشانی پودر و گاز باید این موضوع را در نظر بگیرید که آیا این کپسول مناسب مکان مد نظر شما میباشد یا خیر؟ به خوبی در بالا به آن اشاره شده که این کپسول برای اطفا حریق حاصل شده از مشتقات نفتی مناسب است که این موضوع باید مورد توچه قرار گیرد. اگر برای خرید کپسول آتش نشانی پودر و گاز ظرفیت آنرا مد نظر قرار ندهید ممکن است در آینده با مشکلاتی مواجه شوید. باید نسبت به متراژ و ابعاد ساختمان خود کپسول آتش نشانی پودر و گاز در سایز های بزرگ و یا کوچک را انتخاب نمایید.

مجموعه آتش گریز تهران را باید جزو مجموعه های فعال در زمینه فروش انواع کپسول آتش نشانی و کپسول آتشنشانی پودر و گاز دانست که تا کنون همکاری زیادی را با شرکتهای دولیتی و خصوصی و ارگان ها با کاربری گوناگون داشته است و با فروش کپسول هایی با کیفیت و همچنین با قیمت مناسب توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

خاموش کردن آتش به روش های سنتی و قدیمی سالیان زیادی است که با پیدایش کپسول های آتش نشانی کنار گذاشته شده اند و امروزه با استفاده از این کپسول ها به راحتی میتوان انواع حریق آن هم  در مدت کوتاهی را به راحتی مهار نمود. اما برای مهار آتش نمیتوان از یک نوع کپسول به تنهایی استفاده نمود و باید از کپسول های مناسب با نوع حریق استفاده نمود. یکی از انواع کپسول هایی که تا کنون تولید شده است کپسول آتشنشانی پودر و گاز میباشد که این کپسول ها برای مهار حریق حاصل از مشتقات نفتی استفاده میشود. کپسول آتشنشانی پودر و گاز همانطور که از نامش پیداست از موادی شامل پودر و گاز مخصوص درون خود بهره میبرد که میتوانند برای خاموش کردن آتش حاصل از مشتقات نفتی بسیار مناسب و ایده آل باشند.

کاربرد کپسول آتشنشانی پودر و گاز

کپسول آتشنشانی پودر و گاز میتواند با به حد اقل رساندن میزان اکسیژن حریق آنرا مهار کرده و به نوعی خفه کند . همین ویژگی نیز باعث شده تا برای مهار حریق حاصل از مشتقات نفتی بسیار کار آمد و مناسب باشد. کاربرد کپسول آتشنشانی پودر و گاز با توجه به این ویژگی بسیار زیاد است زیرا امروزه در کشور ما و البته سراسر دنیا مکان های زیادی وجود دارند که در زمینه تولید مشتقات نفتی و یا همچنین فروش آنها فعالیت میکنند که از این رو کاربرد بسیار زیادی نیز پیدا کرده اند. اماکنی همچون پمپ بنزین ها، پالایشگاه ها، پتروشیمی ها و بسیاری موارد دیگر وجود دارند که استفاده از این نوع کپسول ها در آنها ضروری است و باید مورد استفاده قرار گیرند. در صورت نیاز به کپسول آتشنشانی پودر و گاز میتوانید مجموعه آتش گریز تهران را با سابقه فعالیت طولانی انتخاب و کپسول های مورد نیاز خود را درهر تعداد که نیاز داشته باشید و با قیمت مناسب خریداری کنید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :